Thursday, November 5, 2009

6. november


Vahepeal on asju ka juhtunud. Teisipäeval toimus Melbourne Cup, mis on aasta kõige tähtsam hobuste võiduajamise võistlus. Terve Austraalia jätab töötamise pooleli, inimesed panevad pühapäevariided selga, naised kübarad pähe ja minnakse pubisse jooma ja kihla vedama. Meie hosteli pubis said naised tasuta pokaali šampat. Et kohalikega samal lainel olla ostsime teiste backpackeritega kaltsukast vastavad riided. Pintsakud, sonid, särgid-värgid jne. Mina piirdusin kõigest lipsuga. Soengu tõmbasin seitlisse ja panin sokid jalga. Teised eestlased nägid rohkem vaeva. Ostsid ikka päris pintsakud ja sonid. Läksime juba kell 12 päeval pubisse, tegime oma panused ja kannukesed õllepoolist. Teades oma halba õnne, piirdusin ma seekord vaid 3$, mille ma loomulikult kaotasin. Aga ega raha polegi tähtis asja juures. Pea-asi, et saab midagi tähistada ja natuke vaheldust ülipõnevale tomatikorjamisele. Üks eestlane võitis kuidagi 20$ ja elu oli siis lill.
Õhtul oli seltskond palkonil, kus me Andresega jämmisime. Äkki ilmusid mingid kaks purjus keskealist naist rõdule, üks valge, teine paks neeger. Ega nad vist ise ka ei teadnud, mida nad sealt tahtsid. Tahtsid meiega rääkida või midagi. Igatahes meie neist välja ei teinud. Paks neegritädi hakkas ühe iiri tüdrukuga rääkima ja jaurama midagi. Me ei viitsinud neile tähelepanu pöörata, lootsime et lähevad ise ära. Aga siis läks valge naine hoopis rõdu kaudu meie tuppa. Ma läksin täiega närvi ja lendasin peale, et mida kurat nad siin teevad?! Saime nad välja aetud, aga hiljem kuulsime, kuidas must naine tänaval räuskas ja oli väga agressiivne. Pärast kuulsime hosteli perenaise käest, et sama tädi on vaimselt ebastabiilne ja et ta on varem ühe hosteli tüdruku lihtsalt heast peast juukseidpidi tänavale vedanud ja läbi peksnud. Seekord lahenes asi rahulikumalt. Igatahes kutsuti politsei ja esitati neile süüdistus loata sisenemise eest. Mis neist edasi sai, ei oska öelda... Sellised inimesed siis.
Eile oli minu viimane tomatikorjamise päev. Nii piduliku sündmuse puhul panin jälle oma lipsu ette. Nii ma seal põllul müttasin terve päev lips ees nagu mingi tomatiärikas. Päev ise oli mõttetu, aga see-eest on nüüd tomatitega finiito! Õhtul tuli meil Andresega millegipärast idee endale voodilinadest toogad ja pubis väiksed õlled teha. Õlled joodud, läksin oma toogaga pokkerilauda, kus mul läks päris hästi. Jõudsin finaallauda. Aga kahjuks kukkusin ma välja ja sain 5nda koha, mis tähendas seda, et ma ei saanud peale lolli mängimise mitte muhvigi. Aga vähemalt oli mul lõbus, kuna mul oli 2 toogades fänni (kes nägid rohkem roomlaste moodi välja, kui mina) seal juures.
Teateid ka kulinaaria rindelt. Olen tähele pannud, et kui söögi sees kasutada sibulat ja küüslauku, siis toiduga väga mööda panna ei saa. Kuna ma homme lahkun siit toredast kolkast, siis ma kasutasin kõik toidujäägid ära. Praadisin kõik asjad, mis mul järele olid jäänud ära ja sain kokku möksi, mis nägi suht ebaesteetiline välja, aga maitses suht okeilt.
Homme ütlen Pakaa Proserpine! Lendan Brisbane'i, kus ma ilmselt ööbin kuskil hostelis. Nüüd hakkab puhkus. Kadri jõuab teisipäeval siia :)

3 comments:

  1. nii tore et Kadriga kokku saate ;) jään ootama sinu jutte aasia seikluste kohta!!

    ReplyDelete
  2. Jaa-jaa-jaaa! See on ülimalt vinge, et Kadri juba ülehomme Austraaliamaale jõuab.

    .. Meie suhteliselt eirasime Melbourne cuppi, mina näiteks pidin samal ajal shopping centre'is food courdi rasvaseid laudu küürima... Raha nimel ikka!

    Mõnusalt ladusalt läheb sul siin, lausa lust on lugeda. Meil veidi konarlikumalt, kuid kui jalad alla saab ükskord, siis hakkab päike paistma.

    Paar päeva üksindust sul veel... hiihiii ;)

    (Muide, on sul kuskil rohkem pilte ka oma tripist? Mingi album?)

    Mints.

    ReplyDelete
  3. äge seitel :D
    aga see kyyslaugu ja sibuli trikk suht toimib jah :P

    ReplyDelete