Friday, December 25, 2009

Häid jõule!

Häid pühi headele inimestele, kes mu blogi loevad! Soovin teile valgeid jõule ja kõike mõnusat!

Kirjutan praegu Taist, Phuketist. Viimane postitus oli mul Malaisiast Cameron Highlandsist. Räägin nüüd veidi, mis vahepeal on toimunud.
Sõitsime Kadriga Malaisia maaliliselt kuppelmaastikult (okei, tegelt olid need ikka täitsa mäed) rongiga Tai poole teele. Sõit kestis terve öö ja hommikul jõudsime piiripunkti, kus selgus, et me sealt läbi ei saa. Eesti Vabariigi kodanikud saavad 15 päeva tasuta viisa Taisse ainult teatud piiripunktides. Loomulikult see piiripunkt viisa tegemist ei võimaldanud. Tuli võtta takso ja põrutada teise punkti, mis asus 1h kaugusel. "Show me your money!", võeti meid piiril vastu. Taisse sisse saamisel pidime tõendama, et meil on 10000bahti (3000 eeku) inimese kohta kulutada. Lükkasime sulli letti ja poole tunniga saime probleemideta üle.
Esimese öö veetsime sellises linnas nagu Trang, mis asub Tai lõuna osas ja ranniku lähedal. Suurt midagi seal teha polnud. Põhimõtteliselt on see baasjaam turistidele, kes suunduvad rannikusaartele. Järgmisel päeval sõitsime minivan'i ja longtail'iga (pikksaba - paat, millel propeller asub pika kardaani taga ja millega veetakse turiste palmisaartele) väiksele saarele Ko Kradanile. Ko Kradanil on mitu puhkekeskust, aga me tahtsime odavalt ja naturaalselt läbi saada ning hoopis telkisime rannas. Öösel keset und hakkasime mõtlema aga sellistele suurtele loodusjõududele nagu tõus ja mõõn. Põhjuseks olid merehääled, mis olid kummaliselt intensiivseks muutunud. Nagu selgus, oli meri kõvasti tõusnud hetkest, mil me magama läksime. Laine jäi vaid 5m kaugusele telgist. Õnneks see lähemale ei tulnud ja järgmine päev ei pidanud telgi kuivatamisega ennast lõbustama. Selle asemel käisime mööda saart ringi, lebotasime rannas ja lasime päikesel enda pihta paista. Kvaliteetaeg. Jõululaupäeval käisime meres ujumas (ma tahtsin seda teha, et saaksin blogis kirjutada, et ma ikkagi käsisin jõululaupäeval meres ujumas!), mis oli küll väga põgus, ent siiski põhimõtteline tegevus. Jõuludest ei tea kohalikud mitte midagi. Kuna tegu on budistliku maaga, siis pole siin Jeesuse sünnipäevast haisugi. Kuulnud nad nendest pühadest on, aga ilmselt on see samas staatuses, nagu Eestis halloween. Igatahes olid meil siin valged jõulud ainult niipalju, et liiv mererannas oli tõepoolest valge.
Nüüd oleme otsapidi Phuketis, kus veedame mõned päevad. Linn tundub esialgu äge ja mõnus. Pole veel palju jõudnud näha. Uus aasta tuleb aga tõenäoliselt Bangkokis, kuhu me peale Phuketit ka suundume... Kabuum!

1. Ilusaid pühi teile Intsuke! Lugesin su blogi üle pika aja ja tundub, et naudite maailma kogu hingest, mõnus, olen rõõmus teie üle! Kallistused Maaritilt!

2. No nibin-nabin kohtusime...me lahkusime Kratangist 18.ndal. Kas teks "Mihkel ja Kaia Tai '09" polnud enam liival näha? :D

3. Tähelepanu
    Eesmärk on teavitada üldsust, terveid mehi ja naisi. Keda huvitab

Loovutage kohe luuüdi (neeruelundid) neerudele, munanditele ja 100% tõsisele kontaktile. E-post; marialadrimaholyclinic@gmail.com

sest meid on palju

Patsiendid, kes vajavad praegu neerusiirdamist.

Otsige võimalust oma neeru raha eest müüa, et seda rahastada

me ostame sinu oma

Neer 1 000 000 dollari eest

Maks: 700 000 dollarit

Munasarjad: 900 000 dollarit

Luuüdi: 900 000 dollarit

ja meil on ka Vib / AIDS Ultra Vibros 11 ravimid, mis võivad neid ravida või võimaldada neil kauem kõndida