Monday, March 8, 2010

Meditatsioonid

Proovisin vahepeal siis 10-paevast Vipassana meditatsiooni. P6hjuseks oli siiras uudishimu selle fenomeni vastu, millega viimasel ajal paljud mu s6brad/tuttavad kokku on puutunud. Kadri on oma blogis sellest pikemalt kirjutanud (http://kadriaan.blogspot.com/).
Igatahes avastasin, et ma pole yldse mediteerijatyyp ja vaimsus puudub mul ka taielikult. Mediteerimine toimus meil yhiselt suures saalis absoluutses vaikuses (kui vanameeste r6hitsused/peeretused v2lja j2tta). Siis kui teised pyydlikult sisekaemusega tegelesid, otsisin mina parimat asendit, mis v6imaldaks mugavalt magada ja samas n2eks v2lja nagu ma hullult mediteeriks. Kuna variandid said suhteliselt ruttu otsa, siis loobusin ma mediteerimise n2itlemisest ja magasin niisama. Oma 6igustuseks ytlen niipalju, et mediteerime algas 4.30 hommikul ja kestis 2h ning ma pole yldse hommikuinimene. Meie 6petajaguru, kes peale poolteist tundi mu viilimist l6puks m2rkas, laskis mu yles 2ratada ja nii ma seal nokkisin toks-toks viimased pool tundi.
Peale sessiooni tuli Kadri ja ytles, et ta tahab loobuda. See oli neljanda p2eva hommik. Sellest oli veidi kahju, kuna lubati, et neljandal p2eval hakkab p6him8ll pihta, et enne seda oli rohkem nagu sooja tegemine (hingasime ja j2lgisime, kuidas nina sygeleb, liigutada ei tohtinud). Aga ma tahtsin kindlalt Kadriga koos olla ja uudishimu a la "ei tea kas siis nyyd l2heb p6nevaks v6i ei?!" polnud piisavalt tugev motiveerija.
Niisiis vastus kysimusele, kas asi oli siis v22rt, j22b siinkohal vastamata, kuna l6pptulemus j2i mul n2gemata. Aga ausalt-6elda sellest v2ga kahju tegelikult polegi :)

Hetkel oleme Kirde-Indias Darjeelingus, millest kirjutan j2rgmine kord. Minu t2iesti m66da pealkirjaga jutunurk j2tkub j2rgmine kord. V2rvilisi unen2gusid!

No comments:

Post a Comment