Monday, September 14, 2009

Palju õnne sünnipäevaks!

Nonii, 14. september ja 2 tosinat on täis. Sünnipäeva puhul alustan siis oma blogiga ka. Kuigi tähtsam sündmus on vast see, et täna hakkab siis minu reis pihta. Täna õhtul kell 18.00 läheb kruiisikas Stockholmi (kus ma pole kunagi varem käinud). Homme hakkan lendama kell 19.00. Ülehomme peaksin jõudma Pekingisse ja kui hiinlaste lennujaamas olen 6h passind, siis alustan järgmist 13-tunnist lendu kõigi eestlaste õnnemaale Austraaliasse. Neljapäeva hommikul peaksin siis Melbourne'i jõudma, kus mind Ergo ja Age ees ootavad. Eestis on siis ikka veel kolmapäev, kuna ajavahe Melbourne'iga on 9h. Vot sihuke plaan on siis. Mis edasi saama hakkab, seda ma ei tea, aga küllap siis näeb. Ühesõnaga tuleb huvitav reis. Siia plaanin veitsa oma juhtumistest kirjutada ja mõned pildid ka üles panna. Palju õnne sünnipäevaks mulle!

No comments:

Post a Comment