Saturday, September 26, 2009

Sydney


Nii. Kuna ma mõtlesin, et ma kaks kuud ei viitsi ikkagi Melbourne'is passida, siis asusin ma põhja poole teele. Pealegi kiskus ilm ka vihmaseks ja külmaks. Eile oli näiteks 9'C!!! Vähemalt niimoodi näitas ühe maja peal tabloo. Eesmärk on mul jõuda sellisesse kohta nagu Properpine. Kapa on seal juba ees ja on waiting listis, et farmi tööle saada. Võib-olla on juba saanud, ei tea. Üle-eile veel ei olnud, aga pidi lähimate päevade küsimus olema. Igatahes, tuli tahtmine sooja saada ja midagi teistmoodi teha. Palka pidi normaalselt saama ja inimesed vahetuvad ka tihti, nii et lootust on tööle saada. Nii ma siis paningi rongiga tulema. Esimene peatus Sydney, kus tuli teha kohustuslik ooperimaja pilt. Tobe ju Eestisse tagasi minna nii, et ise Austraalias käinud, aga ooperimaja pole näinud. Igatahes, praegu kriban blogi Sydney raamatukogus, kus on märgatavalt parem ühendus, kui Melbourne'is ja panen edasi Brisbane'i. Ilm on parem, päike paistab, aga jõle tuuline on. Melbourne oli suhteliselt jahe ikkagi. Ootan juba, millal lühkarid jalga saab lükata. Aga nüüd edasi!

2 comments: