Wednesday, January 6, 2010

Angkor

Nonii... Käisime siis kuulsas Angkoris ära. Rentisime päevaks jalgrattad (motikate rent on valgetele keelatud) ja tegime mõnusa 40km ringi. Ratastega on siin väga mõnus sõita ja vahemaad on selleks väga sobivad. Pealegi pole ma sellel reisil peaaegu üldse end füüsiliselt liigutanud, nii et rattasõit oli väga bro. Võtsime ühepäevapiletid, millest meile täesti piisas, sest kaua sa ikka neid varemeid vahid?! Need on küll väga vanad ja huvitavad ja põnevad, aga seda kõike on raske hoomata, kui sa ei tea Kagu-Aasia ajaloost suurt midagi. Motikatakso rentimine koos juhiga oleks ka mõttetu olnud, kuna ta oleks mingi hullu ajaloofatkide jada meile ette kandnud ja sellest poleks meile mitte muhvigi meelde jäänud. Mulle meeldib asjade kohta tagant-järele lugeda :P

Angkor Wat oli suur ja kivist. Muud midagi väga erilist meelde ei jäänudki. Teised templid olid minu arvates isegi ägedamad, kuna need polnud nii hästi säilinud ja nägid khuulimad välja. Ühes neis on filmitud ka "Tomb Raideri" film, kus suuretissiline Angeline Jolie käis templis kivikollidega möllamas. Muide nende filmivõtete ajal tekkiski tal geniaalne idee Kambodzast laps adopteerida ja sellega uus Hollywoodi trend luua. Ma üldse ei imesta, et ta siit selle lapse adopteeris, kuna kohalikud põnnid suudavad oma suurte niiskete silmadega rikaste valgete südamed täiega sulama panna. Ja kohalikud lapsed (ma arvan, et mingi 4-7a) räägivad ülihead inglise keelt täesti perfektse hääldusega. Eriti kui nad tulevad sulle oma manti maha müüma...

Oma templituuri lõpetasime õhupallisõiduga, kus leidsin kinnitust eelnevalt avastatud tõsiasjale, et Angkor Wat on tõepoolest väga suur ja kivist.
Õhtul premeerisime end känguru, krokodilli, mao ja konna lihaga. Känguru maitseb nagu känguru ikka, ülejäänud nagu kana. Ahjaa, kas ma juba ütlesin, et suur õlu maksab baaris 5 krooni!?

1 comment: